تبریک دهه فجز- سیدنورمحمدعقیلی

مردم عزیز انتخابات نزدیک است .طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخاب کاندید اصلح را حتما در نظر بگیرید.

سخرانی کاندید بهشهر-سیدنورمحمدعقیلی

امروز میخواهم از تغییر برایتان صحبت کنم .
تغییر
چرا تغییر؟
تغییر در کجا؟
تغییر برای چه ؟

چرا؟؟؟؟
چون کشور نیاز به تغییر دارد .
تغییر در رفتار و عملکرد مدیران کشور
تغییر در رفتار و عملکرد نمایندگان مجلس

چرا مدیران در بین مردم نیستند
چرا نماینده مجلس ،استاندار ،فرماندار ،مدیر کل ها در میان مردم نیستن ؟

چرا در پشت میزهای خود جا خشک کرده و مردم را در پشت در اتاق های خود نگه می‌دارید؟ چرا مردم باید به دیدار آنها بروند؟ چرا میز خدمت خود را به میان مردم نمی آورید؟ چرا به خیابان ها در کوچه و بازار به میان مردم نمیروید؟ میان کسبه و بازاریان میان کارگران کشاورزان دامداران معلمان و مردم عادی نمی‌روید؟

خود را به مردم عرضه کنید تا مردم بتوانند به راحتی از شما انتقاد کنند و از شما بازخواست کنند ،که چه می‌کنید و چرا کاری برای مشکلاتشان نمی‌کنید؟ و اگر کاری انجام داده اید توضیح بدهید .

از رئیس جمهور که بالاتر نیستید . رئیس جمهور به استان‌ها می‌رود میان مردم می‌رود سرکشی می‌کند.

آیا مدیران میانی به محلات شهرها میروند؟
نظر سنجی کنیم در شهرها خیلی ها حتی اسم استاندار و فرماندار شهرهای خود را نمی‌دانند چه رسد که آنها را دیده باشند.( البته به جز کارمندان دولت به واسطه شغلشان و شاید تعدادی از انها هم ندانند.)

باید و باید و باید در میدان باشید و از مردم هم مشاوره بگیرید و هم گزارش بدهید .


مردم در پست های اداری خدماتی کشوری و غیره رئیس نمی خواهند . مسول می‌خواهند نه رئیس
رئیس خود مردم هستن .
شما نمایندگان و مدیران مسول انجام کار هستید نه رئیس.
مردم رئیس شما هستند شما مسول انجام کارهای مردم هستید . شما خادم مردم هستید . وظیفه شما خدمت به مردم است . روش خود را تغییر دهید و به مشکلات مردم رسیدگی کنید .

نمایندگان مجلس باید توضیح بدهند این همه سال با حقوق و پولی که مردم برای اداره دفاتر خود به شما داده اند چه کاری برای مردم کردید؟چرا به جای اجاره دفاتر و هزینه های بی مورد آن را برای مشاوران جوان هزینه نکرده اید تا راهکارهای مختلف به شما بدهند؟
برای تورم چه کرده اید؟آقای نماینده مجلس چه طرحی برای تورم کشور ارائه داده اید؟ تا کی مردم تحمل کنند این گرانی و تورم افسار گسیخته را؟؟؟


نمی‌توانید ؟ کنار بروید استعفا بدهید . به مردم اهمیت بدهید و از کاری که از انجام آن عاجز هستید کنار بروید . بزور میخواهید به صندلی های قدرت تکیه بزنید . دیگر بس است برای منافع خود کار کردید . کنار بروید تا کسانی بیایند که برای مردم کار کنند و به مردم خدمت کنند تا مردم هم به شما اهمیت بدهند . به مردم می‌گوییم با صندوق رای آشتی کنید . با چه امیدی ؟ مردم شریف ایران همیشه در تمامی صحنه ها حضور داشته و دارند اما با ناکارآمدی مردم را نا امید نسازید .

شما با تغییر رفتار و عمل با مردم آشتی کنید مردم با شما آشتی خواهند کرد.

مدیران و نمایندگان تغییر کنید ، تغییر دهید مردم عزیز آنهایی که تغییر نمی‌کنند شما آنها را با شرکت در انتخابات پیش رو و انتخاب افراد اصلح تغییر دهید و گول وعده های توخالی آنها را نخورده و آنها را تغییر دهید .

مردم عزیز بیایید رفتار ، روش و عمل آنها را با هم تغییر دهیم . تغییر دهیم برای آینده خود و فرزندان خود .

مهار تورم -سید نور محمد عقلیلی